خانوما شما به شوهرتون جنسیت گفتین چچچیییی کادو گرفتین؟؟

۲۴ پاسخ

مگه کادو ام میدن

اگه وضعیت اینجوری نبود صد درصد تا طلا نمیگرفتم نمیگفتم بهش ولی الان با این شرایط و این بازار کاری که برا جوونا درست کردن حتا روم نمیشه شیرینی بگیرم ازش 😪🫩

دست خر

بادکنک ترکوندم

من ک میخوام جشن تعیین جنسیت بگیرم

هیچی والا سر دخترم باردار بودم گفتم دختره همین یکم خوشحال شدیم فقط این قرتی بازیا چیه خدایی کادو

من گفتم پسر شه برا من کادو میگیری دختر شد هم حتما برا اون باید طلا بگیری فامیلامون فضولن باید چششونو درارم😁
البته اگه بخره دس دل باز نیس شوهرم🙂فک کنم پشکل بده بهم🚶🏼‍♀️

چی هست اصلا !

معمولا موقع زایمان کادو میگیرن 🙁🙁 ولی خب چون همسرم عاشق دختر بود نی نیم ام دختر شد😅 براش ی النگو کوچولو خریدیم منم همینجوری انقدر گفتم گفتم ک مامانشم کادو. زاسمان میخاد برام گوشوار خرید. زودتر😂

من ک هیچی🙃زایمانم هیچ

بنام خدا فعلا هیچی ولی دوس دارم تا نینی دنیا بیاد برا 3تا النگو بگیره🫠نگیره شررر بپا میکنم😂

والا من فک میکردم با خبر بارداری و جنسیت و زایمان کادو میگیرم دوتای اول که خبری نبود

تو این وضعیت و با این گرونی، باید ببینیم میتونه روز زایمان کادو بخره
اخه تا قبل این گرونیا رسم ما طلا بود
حالا ببینم چی میشه

اینو گرفت بعدش کفش،و لوازم ارایش

تصویر

مگه کادو ام میدن؟؟؟

☹️☹️😂😂😂😂هوووچی

موقع که جنسیت و گفتن نه کادو نگرف ولی برا خبر بارداریم سرویس طلا خرید اونم که همش میگفت هر دقت خبرشو بدی طلا میخرم تو رو دروایسی موند احساس میکنم😅

هیچی 🤣

هیچی والا ماچ😂

باهم رفتیم سونو، کادو چی؟؟؟😮😮😮

والا هیچی😀😄

هیچی مگه کادوام میدن؟

من هنوز مشخص نیست کادو ما وقت زایمان که میخواد صورت بچه ببینه میگیریم

هیچی😐😐

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قطره کوچولو مامان قطره کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری