۱۲ پاسخ

فک کنم طبیعیه دختر من قدش 83بود .این مامانی گهواری نمیدونم چرا میگن 90فک کنم بچه ها اینا کلاس اول 150میشن قدشون

پسر من از ۱۰ماهگی۱۳/۵بوده الان هم همون ۱۴هست😐😂
ن ب اوایل ک همینجور وزن میگرف ن ب الان

من هفته ای یکبار پای مرغ میپزم میدم به دخترم ‌ . هم وزن اضافه می‌کنه هم برای قد بچه ها خوبه. شما هم امتحان کن

پسر منم همینه تازه اون 10کیلوهه🥲

و دختر منم

والا دختر منم همینه

پسر منم همینه نگران نباش

تو عکس که نشون میده خیلی خوبه.خدا ببخشه واست خوشگل خانمو 🥰 عزیزم همشون همینن یهو استپ میزنن بعد یهویی وزن میگیرن، خودتو نگران نکن خداروشکر که سالمه.اینو مادری داره بهت میگه که بشدت حساسه و خودشو اذیت میکنه سر هرچیزی
پس مثل من نباش عزیزم 🥰♥️

وزنش خیلی کم نیست به نظرم روی قدش کار کن
زینک بهش بده بادام هر روز بده عصاره قلم گاو تو غذاهاش بریز

دخترای منم ۱۰ ونیم. البته وزن تولدشون ۲۵۰۰ بود نسبت به اون خوبه . وزن تولدش مهمه

دختر منم ده کیلو هست قدم ۸۲ هیچی نمیخوره هیچ کار نمیشه کرد

دختر منم وزن۱۰کیلو توی ۲سالگی واقعا نمیدونم‌چکارش کنم

سوال های مرتبط