۱۵ پاسخ

عزیزم ، سراغی از بچه هات داری؟ همش به فکرتم

کاش پسرم من حداقل ۱۲کیلو بود
واسه وزن۱۵ کیلو نگرانی
الان باید نگرانیت این باشه وزنش بیشتر بالا نره ...

وزنش عالی رو به بالاس چون اکثرا دوازده سیزده کیلوعن این سن

خداروشکر خوبه ماشاالله
نگران نباش عزیزم پسر من ۱۴کیلو گفتن بالای نموداره ،بخدا چاقی فقط دردسره مخصوصا برای دخترا که همیشه دوست دارن لاغر و ظریف باشن

پسرمن از یک سالگی رو ۱۲ مونده چون زود به زود مریض میشه

دختر من ک چند ماهه رو ۱۱ استپ کرده

وزنش خیلی خوبه ماشالله....پسر من دوسالگی ۱۱ بود الان ۱۳

دختر منم دوسالشه دقیقا همین قد و‌وزن و داره

خوبه دیگه دخترمن وزنم ۱۲/۵بود قدش هم۹۲

دختر منم همینه دقیقا

خوبع گلم دختر من در حد ۲۰۰ ؛ ۳۰۰ گرم اضاف کرده بود ولی گفتن خوبه و روی نموداره

وزنش برای دختر دوساله زیاد هم هست.. همه چیزش خوبه.. نیاز نیست وزنش بالاتر بره

خوبه دیگ عزیزم دختر من الان ۱۱.۸۰۰

نه خوبه وزن الانش بیشترم بشه دیگه رو به چاقی میره

دو سالشه ؟؟
نگران نباش عالیه اتفاقاً بچت

سوال های مرتبط