۱۰ پاسخ

بله
خوب مگه ۳۷ هفته ای دیگه چه انتظاری داری

من از۳۰هفته یک سانت باربودم ۳۶هفته زایمان کردم

و‌منی که با کلی تحرک هنوز هیچی باز نشدم😫

ن عزیزم خوبه ک من ۳۷ هفته و۲ روز چک کرد گف ۱ سانتی الان هی ورزش و پیاده روی مکنم ک بیشتر بشه با اینکه الان شدم ۳۷ هفته و ۵ روز هی مگم خداکنه ۲ سانت یا ۳ سانتی شده باشه چون از ۱ سانت سخت هی باز تر بشه وقتی ۲ بشه دگ باز شدنش راحت تره

ن بابا من بارداری قبلی ۳۳ هفته یک سانت باز بودم ۴۰ هفته هم رد شد با آمپول فشار زایمان کردم

کجا زوده ماشالله هفتتون بالاس دیگه🙄🙄

ن خیلیم خوبه

ن دیگ خوبه ۳۸ هفته هستی

نه دیگه ۳۸ هفته هر لحظه امکان بدنیا اومدن داره

بچه کامل شده از ۳۷ هفته

هر از گاهی شکمم سفت میشه

سوال های مرتبط