خوش بحالتتت منی که هنوز هیچی باز نشدم چیکار کنم؟؟😫😫
من کامل بسته س
من ۴۰ یه سانت بودم همون روز معاینه معمولی به دنیا اومد🥴
جواب فقط گل مغربی و اسکات زیر دوش بود برام
من الان یک سانت بازم البته ۳۳ هفته که بیمارستان بودم
رابطه داشته باش
فقط پله بالا پایین کن زیاد
گل مغربی شبی شش تا بزار داخل واژنت
نوک سینه هات و بده همسرت بماله تحریک شی
سجده زیاد برو
شربت مخلوط خاکشیر و تخم شربتی و زعفرون بخور
خونه رو حالت دسشویی بضین جارو نپتون بکش
منم مثل شما
😂من 40 رو رد کردم گهوارم زایمان کرد خودم هنوز زایمان نکردم 1 سانت نیم باز بودم دیشب دکتر میگ کلا بسته😐
چند هفته اي؟
کدوم بیمارستان میخوای بزایی
اگه طبیعی میخوای
مث جارو کردن قدیما بشین وراه برو
خدا زیادش کنه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.