عزیزم خوب میشه ایشالله منم ۳۶ هفته دهانه رحمم باز شده و استراحت مطلقم برام دعا کن بتونم یه هفته دیگ تحمل کنم💔
مثل منی۳۶ هفته زایمان کردی غصه نخور درست میشه بچع منم اینجوربودبه هفته بستری بودبعدمرخص سد
عزیزم نگران انشاالله که بسلامتی خیلی زودمرخصش میکنن پسرمنم خیلی تندنفس میکشید 4شب تودستگاه بود
دقیقا پسر اولم ۳۵ هفته ۴ روز دنیا اومد نفسش تند بود یک هفته تو دستگاه بود پوستم کنده شد با بخیه
ان شاالله خوب میشه عزیزم خدا بالا سرش هس
انشاالله زودتر خوب بشه جونم مبارک
انشالله زود خوب شه بغل بگیریش قدمش پر خیرو برکت
بیمارستان علی آبادی ؟
انشاالله بسلامتی میاد بغلت نگران نباش عزیزم 🥺💓🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.