۱۰ پاسخ

منم تنها میبرم بعدشم اسباب بازیاشو میشورم میارم بیرون😂

من که از کف حمام چندشم مبشه هیچ وقت اینجوری تو حمام ننشتم

من تو حموم یکبار سور خورد از دستم میترسم ببرمش

منم همینجوری میشه🤣

اووو خدااااا

درخواست میدی داشته باشمت

اره
تنهای‌تنها😂چندتا جوجه اردک بیشتر نداره
این وسیله هه خوبن سرگرمص میکنن کدومش خیلی خوبه بخرم؟

ای جااانم عافیت باشه... پسر من از حموم می‌ترسه چیکار کنم باید

آره
برا من فعلا کوچیکه اسباب بازی نمیبریم😂

بله عزیزم 😁 منم اسباب بازی یا خوراکی در بسته بهش میدم میشینه

سوال های مرتبط