دکتر کی نامه سز میده معمولن چند هفتع؟

۷ پاسخ

دکتر من شب عمل😵‍💫 یعنی یهویی زنگ‌زد بیا نامتو بگیر برو بستری بشو

کیه دکترت

۳۵ هفته و چند روز بودم داد

۳۶...۳۷هفته‌باید‌نامه‌بده

من پس فردا صبح میرم که نامه بدن

معمولا تو ۳۶ هفته نامه میدن

تو هفته تو که دیگه باید بدن

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوقای مامان مامان فندوقای مامان ۱۱ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری