۶ پاسخ

بوسای . خیلی خوشگل و گرونم هس فکر کنم . هرکس داده قدرشو بدون

نگهداری خیلی سخته😣

بناس هست
اسمش آدنیوم

درختچه کونتو بماکن 😂
فقط من منحرفم آیا
شبیه باسن میبینمش چرا ؟🤦

بونسای

بنسای

سوال های مرتبط