۲ پاسخ

واسه چی بهش انتی بیوتیک میدی؟
اینا علائم رفلاکسه پسر منم همینجوریع

اره منم میدادم پسرم بی اشتها شده بود قطع کردم یکی دوروز بعدش اوکی شد

سوال های مرتبط