خانمها لطفا میشه جواب بدید
فرزندپروری تب

تصویر
۲ پاسخ

این فقط حساسیت هست مهم نیست چیز جدیدی خورده باشی یا نه
ممکنه بچیزی دست زدی یا بخاطر فصل بهار حساسیت نشون دادی سیتریزن بخور یا هیدروکسی زین ببین بهتر میشی

.....

تصویر

سوال های مرتبط