۸ پاسخ

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣خدا خیرت بده چقدر خندیدم با لین تاپیکت 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

دقیقا منم یبار درست کردم همینجوری شده بود بزور خوردیمش😂

بندازش یه جای دور 😂

قاطی کنش بازبشه سوپ کن بخورید بره بابا🤣🤣
جملاتت عالی بود🤣🤣🤣🤣🤣🤣

تخم مرغ زده بودی ؟

سلام جانم
تخم مرغشو زیاد زدی حتما
و با گوشت مرغ اینجور میشه
گوشت مرغ زدنی تخم مرغشو خیلی کم بزن

بذارش زودپز🤣🤣🤣

😂😂😂بامزه گفتی

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🩵🌈 مامان قندعسل🩵🌈 ۲ سالگی