عالی عالی عالیه
دلیجان
من گرفتم برند کیدیلو خیلی راضیم،از سیسمونی فرشته
چون هایلین تاب برقی داشت پرتابل نخریدم
من هفته پیش z110 زویه خریدم . عالی و راضی هستم. اصلا پسرم یک دقیقه رو تاب یا رو زمین نمی موند که حتی ناهار بزارم. الان داخل صندلی میزارمش و میبرم آشپزخونه .
زویی خریدم از دیجی کالا ۵ قشنگه خوبم هست ولی خب هنوز استفاده نکردمایرانیه
من چون ددری ام پرتابل خریدم
مارک فیشر پرایس
از همه پرتابل ها جادار تر و محکم تره
رو صندلی ام وصل میشه
صندلی غذای دخترم این مدل پرتابل کیکابو هست
من چون دنبال یه صندلی بودم که راحت جمع بشه و بتونم مهمونی هم ببرم ابن مدل رو گرفتم هم سکبه هم بند داره از زیر روی صندلی میز ناهار خوری هم فیکس میشه (برای رستوران هم کاربرد داره)
من خیلی راضیم خوبه
دلیجانه ازمن
تجربه ندارم درخواست میدی عزیزم
عزیزم میشه بپرسم کجای اهواز موهای گل دخترتو کوتاه کردی
من نخریدم ولی میخام بخرم تا ماه دیگه چون ما رو میز ناهار خوری غذا میخوریم سخته اون پایین ما بالا الان داخل کریرش میزارم یا رورئکش
بنظرم خوبه خریدم بچه جای غذاخوردنشو تشخیص میده . خودمم کارداشته باشم بزارم بشینه پیشم اشپزی کنم یا تمیزکاری اشپرخونه. ویا اینک تی وی برنامه کودک ببینه🙂↔️
منم نگرفتم
خیلی به کار میاد بچه راحت تر میشینه غذا می خوره توام مسلط تری
من میلانو دلیجان گرفتم راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.