تا سه روز دکتر میگه تب بر بده
همبن پاراکید
ممکنه قطع نشه فقط کنترل بشه که خوبه.
زمانی که دیدی علایم دبگه داره و اینکه تیش ۳۹ ۴۰ میشه هی که با پاراکیدم کنترل نمیشه ببر.
الان ببری همون تب بر و شیاف میده نهایت.
چون علایم دیگه نداره
ببر متخصص
دختر منم این ویروسو گرفته بود ۴ شب تب کرد بدون علت بدون علائم
دوبار بردبم دکتر
اخر سر بدنشریخت بیرون تب قطع شد
دندون درد نمیاره دختر منم شبت تب میکنه دوبار سه روز دیشب دوبار سه تا سفر خشکم کرد تازه خوب شده بود نمیدونم از دوباره سرماخورده یان
گلم ویروس رزوئلا ست تا چند روز تب طول میکشه بعد تموم میشه و یکم بدن میریزه بیرون
هر 4 ساعت پاراکید بده
مایعات و آب سیب زیاد بده
با آب ولرم و گلاب پاشویه کن
شاید جاییش عفونت داره
متخصص ببرین بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.