۳ پاسخ

اره پسر منم 4روز درگیره و تب داره

کارن دو سه روز بی دلیل تب کرد و گریه و بی اشتهایی ، پاراکید تاثیر نداشت شیاف استفاده کردم خوب شد بعدش آبریزش بینی و تو خواب سرفه و استفراغ داشت که بردمش دکتر گفت ویروس سرماخوردگیه و دارو داد

سلام بله عزیزم پسر منم همین بود چهارروز بستری بود

سوال های مرتبط