اره پسر منم 4روز درگیره و تب داره
کارن دو سه روز بی دلیل تب کرد و گریه و بی اشتهایی ، پاراکید تاثیر نداشت شیاف استفاده کردم خوب شد بعدش آبریزش بینی و تو خواب سرفه و استفراغ داشت که بردمش دکتر گفت ویروس سرماخوردگیه و دارو داد
سلام بله عزیزم پسر منم همین بود چهارروز بستری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.