خانما دخترم ابریزش بینی داره پلارژین بهش بدم اوکیه ؟؟

۳ پاسخ

اره خوبه

من به پسرم میدم عالیه

اره روش نوشته برای ابریزش بینی هم هست

سوال های مرتبط