۸ پاسخ

شما اول دستتو بکش رو سر مننننننن
😂😩

سمنو خوبع

زینک پلاس بهتره

من تو این زمینه متاسفانه سر رشته ای ندارم ولی اگه چاق شدی خواستی لاغر شی بیا پیش خودم از همه دکترا یه دور رژیمو گرفتم 🤣🤣🤣.هیچ وقت تو زندگیم این حسو نداشتم که وای چقدر لاغرم کاش چاق شم خوش به حالت 😊

مولتی ویتامین مینرال بخور

عزیزم من زینک پلاس میخورم من ک تو یک ماه تاثیر شو میبینم

منم شدم ۵۷ کیلو

کاش من تو بودم تو من
من خییییلی چاق شدم تو شیردهی🤯🫣

سوال های مرتبط