قنداق سوسیسی استفاده میشه یا الکیه ؟؟؟
بارداری زایمان پوشک

تصویر
۲۴ پاسخ

زیاد واجب نیس بالش شیردهی بهتره
تو این بچه غلت میخوره

عااااالیه و کاربردی من خیلیییییییییی استفاده کردم

من گرفتم خیلی ب کار میاد
سر بچه اولم ک خیلی ب دردم خورد

اصلا استفاده نکردم ازش دس نخورده مونده

خیلی خوبه مخصوصا روزای اول که هی بچه رو بغل میکنن تو این باشه بدنش درد نمیگیره

خیلی خوشگلتر از عکسشه

تصویر

منم میخرم حتما .

من همین رو گرفتم از همینجا که عکس فرستادین

روزای اول برا بغل کردن بچه خوبه ولی زیاد کاربردی نداره کمتر از یک ماه میشه استفاده کرد

منم دارم راضییم کاربردیه به نظرم👌

برای تابستون خیلی خوب

والا من شد عصای دستم

منم اینو خریدم

تصویر

واسه من کاربردی بود

عالیه و واجب و راحته... من واسه دخترم گرفتم خوب بود تا 3 ماهگی قشنگ داخلش بود بغل کردن راحت بود

دوست من گرفت گفت زیاد به درد نمیخوره کوچیکه

زیاد استفاده میشه حتما بگیر اوایل ک بغل کردنشون سخته بااین خیلی راحت میتونی جابه جاش کنی

به نظرم خیلی خوبه منم خریدم

خیلی به کار میاد حتما بگیر

من بچه اولمه ولی حتما میخوام بگیرم کریر نمیگیرم و به نظرم تو تابستون برای بغل کردن بچه عالیه
هم گرنه نمیشه تو پتو دورپیچ و اینا گذاشت هم سبکه مثل کریر سخت نیست

بنظر من برا اونایی ک بچشون تابستون میاد خوبه ولی اصلا واجب نیست

قطعا خیلی خوب و کاربردیه

خیلی کوچولون منم موندم بخرم یا نه

خیلی
بچه رو بزار روش بغل کن و شیر بده

سوال های مرتبط

مامان بهارباران عمران مامان بهارباران عمران روزهای ابتدایی تولد