شاید تازس نمیخام امیدوارت کنم مثه خودم ی ازمایش بتا بده راحت شو از بلاتکلیفی دربیا
من شدم خونم که میومد بعده دو دقیقه قهوه ای روشن میشد الآن روز سومم قطع شده
تستای این ماه هم قاطی کردن من دو تا تست زدم دوتاشم هاله انداخت روز بدش انداختم منفی
الانم سه روز لک بینی دارم دریغ از یک علائم از بارداری😣با تست اول خدا میدونه چقد خوشحال شدم
برو آزمایش هم بده بعدی که تستت مثبت شده
الان کامل پریودی؟
منم اینطوری شدم آخه ولی پریود نبود
شاید کیست بوده؟
شاید لک لانه گزینیه؟
قهوه ای یا صورتی نیست؟
کامل پریود شدی یا لکبینی داری
خونه یا لکه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.