۶ پاسخ

نه کار خوبی کردی آوردی خونه فقط خیلی مایعات بخور سردیجات بخور اصلا گرمی نخور تند تند نی نی رو شیر بدی هر چی بیشتر مدفوع کنه اون مواد از بدنش دفع میشه و خوب خوب میشه اصلا جای نگرانی نیست

جز شیر هیچی بهش نده خدانکرده کولیک میگیره..منم حرف بقیرو گوش دادم شیرخشت دادم بچم بلافاصله کولیک گرفت..معده بچه ها حساسه...تند تند شیربده زیاد لباس نپوشون دمای خونه ۲۵ باشه ...تند تند ادرار و مدفوع کنه رفع میشه

شیر خشت خیلی خوبه برای خواهرزادمه من با اون امد پایین تو دستگاه هم نزاشتن

نه کار خوبی کردی قطره شیر خشت و ترنجبین بهش بده

خیلی مهمه که شیر زیاد بهش بدی اب بدنش کم نشه

حتما حتما شیر زیاد بده مهمه
زیر دستگاه گرمه اب بدنشون میره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری