۳ پاسخ

سلام من میزارمش میپزه پوستشو جدامیکنم میریزم تو میکسر پوره میشه میریزم تو ظرف میزارم فریزر باهاش کیکم درست میکنم خیلی خوشمزه میشه

آخرای اردیبهشت اوایل خرداد کدو تازه میادا
قطعات کوچک کن خام بذار فریزر

پوست کن قاچ بزن بذار فریزر
همونجوری خام

سوال های مرتبط

مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی