۵ پاسخ

عزیزم نپز خورد کن بزار یخچال
موقعی ک برمی‌داری پخت با چنگال پوره کن

من پختم با گوشت کوب له له کردم بعد تو مشما ریختم وقتی خنک شد گذاشتم فریزر ،بعد دراوردم تیکه تیکه کردم

پوست بگیر خواستی بخار پز کن فریز کن خواستی خام فریز کن

بپز کامل نذار آبش خشک بشه یکم بمونه با همون میکسش کن میشه پوره

خام تیکه تیکه کن فریزر کن

سوال های مرتبط

مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی