۶ پاسخ

این چرا این شکلیه بنظرم نده

من یک ظرف درب دار فریزری گرفتم توش ازاینا و کدو سبز و هویج و کلم بروکلی و شلغم گرفتم فریزری کردم همرو باهم ریز کردم قاطی کردم برای بچه

کدو حلوایی فعلا میشه.پوره کن باهویج.میتونی پوره کنی توی پستونک میوه خوری بریزی بزاری فریزر بعد بدی بهش خیلی دوست دارن.توی سوپ بریز.همینطور خام ریزش کن بزار توی ظرف بزار فریزر بمونه واسش

نه کدو حلوایی

من از اون بلندا میگرفتم فریز میکردم

انگار آفت زده؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان فندق
۱۴۰۴/۰۴/۰۴ مامان فندق ۱۴۰۴/۰۴/۰۴ ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان دِلآ🦩🌱 مامان دِلآ🦩🌱 ۹ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی