سلام مامانا پوره سیب چجوری درست کنم

۱ پاسخ

روش درست کردن همه پوره ها یکیه
اول بخارپز بشه یا اب پز
بعد هم میکس کنی
من از توری چای صاف کن با پشت قاشق میکشم رد میکنم ک خوب ی دست بشه
سرد ک شد با شیر خشک یا شیر خودت رقیقش کنی در حد ماست ی کم هنوز آبکی تر
کره یا روغن زیتون هم بزن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان بهار مامان بهار ۹ ماهگی