پسره 💙
من دوتا دختر دارم دوس داشتم این پسر باشه ان تی بهم گفت احتمال 70درصد پسر.ولی آنومالی گف دختر خیلی خورد تو ذوقم چقد نذر کرده بودم اسمشم میخواستم بذارم محمد صالح ولی نشد اصلا ناشکری نمیکنم ولی آدم دوست داره هر دو جنسیت رو داشته باشه عزیزم ایشالله برا شما هرچی که ازته دلت دوسداری همون بشه ع
گل دختر مامانش 🥰🥰🥰
هفته دیگه احتمال زیاد برم
پسمله پسمل🤩🩵🩵
من پنج شنبه میرم
من ان تی گفت دختره
تا اینجا پسر😄
من دیروز رفتم پسر بود🥰
من هنوز نمیدونم
قراره برم آنومالی
نرفتی سونو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.