خانمای هم هفته ی من نینیتون چیه؟؟؟🥺

۱۱ پاسخ

پسره 💙

من دوتا دختر دارم دوس داشتم این پسر باشه ان تی بهم گفت احتمال 70درصد پسر.ولی آنومالی گف دختر خیلی خورد تو ذوقم چقد نذر کرده بودم اسمشم میخواستم بذارم محمد صالح ولی نشد اصلا ناشکری نمیکنم ولی آدم دوست داره هر دو جنسیت رو داشته باشه عزیزم ایشالله برا شما هرچی که ازته دلت دوسداری همون بشه ع

گل دختر مامانش 🥰🥰🥰

هفته دیگه احتمال زیاد برم

پسمله پسمل🤩🩵🩵

من پنج شنبه میرم

من ان تی گفت دختره

تا اینجا پسر😄

من دیروز رفتم پسر بود🥰

من هنوز نمیدونم
قراره برم آنومالی

نرفتی سونو؟

سوال های مرتبط

مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری