عه دختر تو هنی منیه .کافرم
سلام چیشد گلم بخدا همش تو فکرتم راستی وزن بچه چقد شده مواظب باش زیاد بزرگ نشه ها طبیعی خیلی سخت میشه دختر اولم 3800شد مردم و زنده شدم
حرکت سجده برو.پیاده روی کن
درد داری برو بیمارستان
رابطه خشن داشته باش بدون جلوگیری خیلی جوابه من خودمم همینجوری بودم
برو امپول فشار بهت بزنن
اینجوری ک خیلی بده ، چرا بستریت نکردن که با آمپول فشار زایمان کنی 😑😑😑😑
منم مثل شمام با ااین تفاوت که درد ندارم
از بستری شدن بدون درد هم میترسم😔😭😭
شیافت گل مغربی باید دکترت بهت بده
ببین من و تو آخرش بدون درد بستری میشیم و زایمان میکنیم دیگه خودتو خسته نکن صبر کن ۴۱ هم تموم کنیم 😐😂
برو حموم زیر دوشاب اسکات بزن
گلم طبیعی زایمان ت
عزیزم برو بستری شو سزارین کنن اینطوری بچه در خطره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.