بچه پیرم بشه بازم بچه اون مادر و استرسشو داره بازم ....
آره اینو راست میگی ... ولی گاهی نمیشه مشکل رو نگف یه مشکلاتی آدم به تهش میرسونه
من اصلا جواب این جور پیامارو نمیدم اعصابم و بهم میریزن یا میگن خانوما توروخداااا به دادم برسید یا پیامم و جواب بدید اه اصلا متنفر از این تیپ پیاما
واقعا درست میگی خیلی لوس هستن سؤالای الکی میپرس اخه ۱۹-۲۰هفته چه تکونی میتونه بخور که میگن بچم لگد نمیکنه
عاشق اونایی ام که میگن فلان چیزو خوردم وای دارم میمیرم برای نی نی بد نباشه 😄 یعنی لامصب شکم چکاااار میکنه ها ... میخوره حسابی ام میخوره اون وقتم استرس نمیگیره ها سیر که شد یادش میاد استرس بگیره
عزیزم من یه دختر دیگه دارم 4 سال و نیمه است
باور نمیکنی اونجا هم یسری مادرا هستن از چیزای عادی عادی چنان استرس میگیرن آدم تعجب میکنه
😂😂😂استرس منتقل میکنن
فردا کلی واکسن داره تب و لرز داره مریض میشه هزار جور دردسر داره الان چیزیم بگی میگن تو مادر نیستی ک نگران نمیشی و مادر خوبی نیستی و فلان حرفا
واییییییییییی دقیقا، سرهرچیزی استرس دارن ،بیان دنیا میخان چیکار کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.