۹ پاسخ

هرچی نوزاد بیشتر میک بزنه شیرت بیشتر میشه
چایی کمرنگ زیاد بخور آب زیاد بخور آب هویجم شیرو زیاد میکنه پودر گالاکتومید و قرص لاکتاول هم تاثیرگذاره

ببین کم خونی ، یبوست نداشته باشی
مایعات خیلی زیاد بخور
ینی هر نیم ساعت ۵ ۶ لیوان باید بخوری
چای کمرنگ ، آب عسل ، شیر عسل گرم و .. هرچی میتونی مایعات بخور
من خودم کمخونی دارم هرکاری بگی کردم شیرم زیاد نشد 😑
یبوست هم داشته باشی شیرت درست نمیاد چون ورودی خروجی بدن باید درست باشه که شیر خوبی داشته باشی

مرتب با آب داغ حمام کن...لعاب برنج بخور

پودر گالاکتومید تاثیر داره معمولا

غذا خوب بخور من خودم اگه غذا کم بخورم اصلا شیر ندارم
ماکارونی بخور آبگوشت و دلستر هم میگن شیر زیاد میکنه

شیر افزا
ماهیی
تخمه مرغ
سیب

کاچی بخور .دمنوش رازیانه بخور خیلی تاثیر داره

مایعات زیاد مصرف کن داروهای شیرافزا بخور

من مایعات مثل چای، شیر گوسفندی، اب هویج و اب سیب زیاد میخورم
قرص لاکتاول هم روزی ۲ تا میخورم تاثیر داشته
فقط اگر بچه شما زردی داره اب هویج نخور

سوال های مرتبط