کسی ازین شیشه خریده؟ خوبه

تصویر
۳ پاسخ

بیبس همه چیش عالیه به نظر من فقط مشکلش اینه پیرکسه سنگینه

مارک خوبیه فقط شیشه کریستالی هست خطرناکه برای بچه اگه بشکنه.

مارک خوبیه بیبس

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان کوشولووو👶🐻 مامان کوشولووو👶🐻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد