۲ پاسخ

حق داری ناراحت باشی آجی ولی واقعا نمیدونم چی بگم که دلداری حساب بشه من خودم خیلی تو این شرایط قرار گرفتم و هربار صدای شکسته شدن دلم رو شنیدم

بلند شو برو اونجا
به خواهرت هم بگو که ناراحتی ازش
خواهر که این حرفارو ندارع گلم
پاشو برو سخت نگیر

سوال های مرتبط

مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی