۶ پاسخ

پارت دوم گذاشتم

من فعلا دارم تایم بین شر خوردن رو دارم افزایش میدم حداقل یک ماه دیگه با این روشی که میرم از شیر روز گرفته میشه

شیر تا دوسالگی انشاالله میدم

صد در صد دوسالگی

من ۲۰ ماهگی میگیرم یه کم نفس بکشم انقد بدم میاد از شیر دادن بهش برام عذابه از ۴ ماهگی به زور شیر میدم بهش یا با سرنگ یا لپاش و فشااار بدم که شیشه رو مک بزنه😒

دوسالگی ان شاالله

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آروین دوقلو مامان آیهان و آروین دوقلو ۲ سالگی