الانکه هوا ها گرمه بچه مریض میشه تابستون رو رد کنم انشالله اول پاییز میگیرم
پسربزرگم رو شب تولد دوسالگی یهو از شیر گرفتم
کوچیکه هم دوسالش شه 25 دی از شیر میگیرم
غذا درست حسابی نمیخوره که اون یه ذره شیرم فعلا میدم
بعد واکسن ۱۸ ماهگی
من واکسن ۱۸ماهگی رو ک زدم بعدش از شیر میگیرم
دوسالگی
دکتر بمن دیروز گفت از الان دیگه باید خیلی کم کنی و پاستوریزه بدی
من دوسالگی کم کم شروع میکنم
من دوسال و دو ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.