خانما من ۳ ماه تو اقدام هستم ۲۰ سالمه
پس چرا باردار نمیشم 😪😪

۹ پاسخ

صبرکن تا یکسال طبیعیه
من دوسالع چی بگم پس

منم سه ماه تو اقدام
فعلا منتظرم 🫠

به نظر شما صب کنم یا برم دکتر

یه چند ورق قرص ال دی خوردم
ولی بعدن طبیعی جلوگیری کردم

ان شاءالله زود باردار شی ولی راه طولانی ای در پیش داری
من ۲ ساله اقدامم

۳ سال

تا یک سال اقدام درست(در زمان تخمک‌گذاری دوره طلایی) طبیعیه.

چند وقت جلوگیری کردی؟

ایشالا ماه بعد

صبور باش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری