صبرکن تا یکسال طبیعیه
من دوسالع چی بگم پس
منم سه ماه تو اقدام
فعلا منتظرم 🫠
به نظر شما صب کنم یا برم دکتر
یه چند ورق قرص ال دی خوردم
ولی بعدن طبیعی جلوگیری کردم
ان شاءالله زود باردار شی ولی راه طولانی ای در پیش داری
من ۲ ساله اقدامم
۳ سال
تا یک سال اقدام درست(در زمان تخمکگذاری دوره طلایی) طبیعیه.
چند وقت جلوگیری کردی؟
ایشالا ماه بعد
صبور باش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.