۸ پاسخ

خیر طبیعیه
مقعدی باید بزاری ببینی چه فاجعه ای🙃

طبیعیه مقعدی اذیت میشی

اره بزار خوبه منم می‌زارم دکتر داده

مقعدی بزار

عزيزم اون موادي ك بايد جذب بدنت بشه تو ٢٠/٣٠ديقه اول جذب ميشه بقيش چيزي نيس بزار بريزه

رکتال بهتره و تمیز تر. منم اوایل واژینال استفاده میکردم ولی دیدم طولانی مدت نمیشه دیگه رکتال استفاده میکنم

معقدی بزار

نه خواهر مشکلی نیست
منم میگذارم انگار نصفش میاد بیرون به دکتر گفتم گفت مشکلی نیست

سوال های مرتبط