مامانا فرنی با شیرخشک چجوری درست کنم؟

۵ پاسخ

از ۴ ماهگی غذای کمکی شروع کردی؟؟
عیب نداره؟؟

ب منم بکییین

یه کوچولو آرد برنج رو با آب کم قاطی کن بزار رو شعله تند تند قاطی کن که خودش رو بگیره غلیظ بشه بعد خنک که شد بهش یکم شیر خشکی که با آب قاطی کردی رو اضافه کن .خودت نگاه کن که خیلی شل یا غلیظ نشه دیگه..من خودم یه کوچولو خیلی کم شیرنش هم میکنم که بچه خوشش بیاد بخوره..تو میتونی بزنی یا نزنی

اول با آب و آرد درست کن. شل تر. آخرش یه قاشق شیر خشک بریز

ب منم بگین

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۱۶ ماهگی
مامان 🩵فراز🩵 مامان 🩵فراز🩵 ۵ ماهگی
مامان نورا خانم مامان نورا خانم ۱۱ ماهگی
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی