خانوما کی ببلاک ۱ میده به بچش؟
خوب شیر خشکیه ؟؟

۵ پاسخ

من میدم بو وطعم خوبی داره ولی بچه م دیر به دیر مدفوع میکنه
نان وآپتامیلم همین بود ولی آپتامیل بوش بده نانم خیلی سنگینه

من میدم

من یبار دادم ولی خیلی نفخ داشت، نان اوپتی پرو میدم خیلی راضی ام

منم میدم خوبه

من میدم خوبه بد نیست

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان سلین🐣 مامان سلین🐣 ۶ ماهگی