کی به بچش ببلاک کامفورت میده ؟وزن دهیش چجوره ؟ه

۴ پاسخ

هنوز به چن ماه نرسیده
یک ماهش بود وزنش،کردم خوب بود .حالا دوماهشم که شد باید ببرم ببینم چقدر وزن گرفته.

نه چاق چاق نه لاغر لاغر
به حدو اندازه

سلام عزیزم من به بچمـ ببلاک کامفورت میدم.وزنش هم خوبه

خوبه استاندارده وزن دهیش

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی