۵ پاسخ

انشاالله خدا برات درست کنه عزیزم نترس منم امروز زایمان کردم طبیعی وقتی بچه میاد دیگه راحت میشی

استرس داشته باشی بی حس نمیشی درد زیادی نداره فقط از تخت پایین اومدن همین بعدش راحتی

سزارين هستي؟

شکم اول ترس نداره نگران نباش

بسلامتی عزیزم برا ماهم دعا کن

سوال های مرتبط