۳ پاسخ

وااااای مثل دختر من دوروزه فقط جیغ میکشه عصبی شدم دیگ😭

نیاراد یه مدت اینجوری بود بعد چند روز خوب شد

شاید میخواد دندون در بیاره یا دلش درد نمی‌کنه ؟

سوال های مرتبط