۴ پاسخ

تنهایی خوبه باز انرژی میگیری برای شروعی دوباره

وای منم الان دارم ازتنهایی وسکوت خونه لذت میبرم شوهرم بچها رو برده بیرون منم دراز کشیدم سرم توگوشیه

وای من از خدامه خودشون تنهایی بازی کنن 🥴

دقیقا
من عاشق تنهاییم
اصلا رفرشم میکنه
هانا هم‌تنها بازی کردنی نمیرم وسط بازیش

سوال های مرتبط

مامان بنیامین🦖🐊 مامان بنیامین🦖🐊 ۳ سالگی
💕💕


باورهای غلط تربیتی که باید کنار بذاری شون❗️❗️❗️

1. "بچه باید حرف‌شنو باشه، وگرنه بی‌ادبه" ❌️

– این باور جلوی ابراز نظر و خلاقیت کودک رو می‌گیره. بهتره به جای اطاعت مطلق، مهارت گفت‌وگو و مذاکره رو بهش یاد بدیم.✅️

2. "اگه گریه کنی، ضعیفی"❌️

– این طرز فکر باعث سرکوب احساسات و مشکلات روانی در آینده می‌شه. باید به کودکان یاد بدیم که همه احساساتشون رو بپذیرن و مدیریت کنن.✅️

3. "تنبیه بدنی تربیتش می‌کنه"❌️

– تحقیقات نشون داده که تنبیه بدنی باعث افزایش پرخاشگری و مشکلات رفتاری می‌شه. بهتره از روش‌های انضباطی مثبت استفاده کنیم.✅️

4. "بچه‌ها نباید در بحث بزرگترها دخالت کنن" ❌️

– این دیدگاه باعث می‌شه کودک احساس بی‌ارزشی کنه. بهتره در حد سنش بهش اجازه اظهار نظر بدیم تا اعتمادبه‌نفسش تقویت بشه.✅️

5. "اگه همه چیز رو براش فراهم کنم، خوشبخت می‌شه"❌️

– این باور باعث می‌شه کودک به فردی وابسته و کم‌تحمل تبدیل بشه. باید بهش یاد بدیم برای رسیدن به اهدافش تلاش کنه.✅️


کودک
پوشک
گهواره
جیش