۱ پاسخ

اوخ ننه میبینی چه قشنگ خو تو ابن مثل ما هوا نمیکشن که فاصله ش بیشتر باشه و ریه هاشون ضعیفه یه تمرینه براشون 🥹😍

سوال های مرتبط