۳ پاسخ

ببرش دکتر بهتره

سرماخوردگی داشته تو بدنش که با خوردن هندونه رو افتاده

بهش قطره استابده تبش بالا نره

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی