۳ پاسخ

منم بیمه مشاغل آزاد هستم از ۱۵۰۰ شد ۲۳۰۰. خیلی زیاده واقعا. تازه ده سال سابقه دارم هنوز باید حداقل ده سال دیگه پول بیمه بدم😐

عزیزم میتونی فقط حق بیمه یعنی همون دفترچه بیمه تون رو حذف کنی هزینه بیمه میاد پایین
ب جاش بیمه سلامت همگانی ایرانیان ثبت نام کن و رفتی دکتر ازش استفاده کن

اگه مثل ما ماشین سنگین دارین که حتمابایدبریزه چون کارت هوشمندش غیرفعال میشه نمیتونه بارنامه بگیره

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی