منم بیمه مشاغل آزاد هستم از ۱۵۰۰ شد ۲۳۰۰. خیلی زیاده واقعا. تازه ده سال سابقه دارم هنوز باید حداقل ده سال دیگه پول بیمه بدم😐
عزیزم میتونی فقط حق بیمه یعنی همون دفترچه بیمه تون رو حذف کنی هزینه بیمه میاد پایین
ب جاش بیمه سلامت همگانی ایرانیان ثبت نام کن و رفتی دکتر ازش استفاده کن
اگه مثل ما ماشین سنگین دارین که حتمابایدبریزه چون کارت هوشمندش غیرفعال میشه نمیتونه بارنامه بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.