کاش سبک باشه😥 بی خوابی دارم همینجوری، چرا بعضی ها یکی بعضی ها دوتا
سبک بود.
نگران نباش
واسه پسر منم دوتا تزریقی دوتا خوراکی. به شدتتتت سخت بود چهارشنبه زدیم تازه امروز یکم بچم اروم شده.
ما زدنی دوتا بود یکی پای راست یکی پای چپ دوتا هم خوراکی. ن سخت نبود
یکی بود یکم تب داشت با استامینوفن کنترل شد فک میکردم سخته ولی خیلی سخت نبود فقط مراقبت میخواد دیگه یه موقع تبش بالا نره
من صبح زدم از صبح همین جور گریه میکنه
یدونه تو پای چپ دوتا خوراکی
یدونه تزریقی دوتا خوراکی
برا دختر من سخت بود شب اول تا صبح تب داشت استامینوفن دادم و پاشویه کردم تا صبح
بعدشم تا ۱۱ روز به زور شیر میخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.