۷ پاسخ

کاش سبک باشه😥 بی خوابی دارم همینجوری، چرا بعضی ها یکی بعضی ها دوتا

سبک بود.
نگران نباش

واسه پسر منم دوتا تزریقی دوتا خوراکی. به شدتتتت سخت بود چهارشنبه زدیم تازه امروز یکم بچم اروم شده.

ما زدنی دوتا بود یکی پای راست یکی پای چپ دوتا هم خوراکی. ن سخت نبود

یکی بود یکم تب داشت با استامینوفن کنترل شد فک میکردم سخته ولی خیلی سخت نبود فقط مراقبت میخواد دیگه یه موقع تبش بالا نره

من صبح زدم از صبح همین جور گریه میکنه
یدونه تو پای چپ دوتا خوراکی

یدونه تزریقی دوتا خوراکی
برا دختر من سخت بود شب اول تا صبح تب داشت استامینوفن دادم و پاشویه کردم تا صبح
بعدشم تا ۱۱ روز به زور شیر میخورد

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان parsa مامان parsa ۱۵ ماهگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان فندق🤍👼🏻 مامان فندق🤍👼🏻 ۱ سالگی
مامان امیرعطا مامان امیرعطا ۱۶ ماهگی
مامان بردیا💚 مامان بردیا💚 ۱۳ ماهگی
مامان دو تا قند❤️💋 مامان دو تا قند❤️💋 ۶ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۱ ماهگی