واكسن شش ماهگی کی زده؟ سخته؟

۴ پاسخ

برای من خیلی سخت بود،تب داشت
پاراکید میخورد بالا می آوورد
خیلی هم بی قرار بود
خوابشم بهم ریخت

پسر منم اونای دیگرو راحت گذروند تقریبا
انشالله اینم راحت باشه

سبک بود زیاد اذیت نشد

من بچم هیچکدومو تب تکزد سبک بود همشون

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان ایلما مامان ایلما ۱۷ ماهگی
مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان Jana مامان Jana ۱۷ ماهگی