سعی کن لباس بیرون نخری زیاد چون بچه زود رشد میکنه خیلی بیرون هم نمیره ک بشه بپوشم
بیشتر خونگی بخر چون بچه خیلی کثیف میکنه شلوار تک زیاد بردار
به خوشی تن کنه 😍❤️
از کدوم سیسمونی سرا خریدی؟
مبارک باشه عزیزم لباس هایی مث زیر پیرهن اینا زیاد بگیر سعی کن لباس هاشو از دوماهگی ب بعد گرمی بخری چون اولای پاییز سزد میشه
همه عالی😍
ان شالله بسلامتی تن کنه گلپسر
مبارکش باشه بستگی داره تو چه ماهی به دنیا بیاد دختر من خردادی بود کم گرفتم
مبارکه عزیزم ایشالله ب سلامتی زایمان کنی 😍😍
هر کی مبگه زیاد نخر دروغ میگه 😐 والا به من گفتن دو دست صفر بخر خریدم واقعا کم اوردم رفتم سه چهار دست بارم خریدم خب یه حموم بردمش یدونه بیمارستان پوشوندم نمیتونم زود زود بشورم که . بعد یه جور میگن بچه زچد بزرگ میشه انگار یه روزه سایزش بزرگ میشه حداقل دو هفته همون صفر رو میپوشه
اون راه راه رنگی از کجا خریذی
سلام عزیزم مبارکش باشه پست موارد ضروری سیسمونی بین تایپیک هام بخون
من از هر سایز سه الی چهار دست گرفتم
بادی خیلی بکار میاد
رنگهای جیغ هم که مامانا نوشتن بدنیا اومد با توجه به رنگ پوستش بخر الان نخر چون ممکنه بهش نیاد من که دختر هم هنوز نگرفتم
کلا زیاد لباس نخر بچه زود بزرگ میشه
و هم اینکه روی فصل و وزنش بخر
یهو فصلش میاد اندازش نیست
زایمان توام میفته مرداد؟
میگن تابستون فقط شورت و رکابی استفاده میشه و زیر دکمه ای ها
این همه لباس لازمت نمیشه عزیزم بچه زود رشد میکنه
آبی ام بخر با قرمز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.