سبوس برنج بریز توو ماست بخور
قرص مولتی هم باید بخوری
اوکی میشه نگران نباش
واااااای واسع من شدیددددد یعنی ۲۰بزابر این میریزه ی باز شوهرمو صدا کردم حموم وحشتکرد گفت چرا اینقدر میزیزه گفتم نمیدونم...من شیر خودمم میدم نمیدونم بدنم ضعیفه یا چیک اینجور ریزش گرفتم
من بدترم
الان شونه کردم ۴ برابر اینا ازم مو ریخت دارم کچل میشم🥲
همه همینیم
با زینک و قرص اهن کمتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.