۴ پاسخ

سبوس برنج بریز توو ماست بخور
قرص مولتی هم باید بخوری
اوکی میشه نگران نباش

واااااای واسع من شدیددددد یعنی ۲۰بزابر این میریزه ی باز شوهرمو صدا کردم حموم وحشت‌کرد گفت چرا اینقدر میزیزه گفتم نمیدونم...من شیر خودمم میدم نمیدونم بدنم ضعیفه یا چی‌ک اینجور ریزش گرفتم

من بدترم
الان شونه کردم ۴ برابر اینا ازم مو ریخت دارم کچل میشم🥲

همه همینیم
با زینک و قرص اهن کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا علیسان 😍 مامان آقا علیسان 😍 ۱۱ ماهگی