۸ پاسخ

اگر کوچولو رفلاکس داره آد کامویت مناسبه

اگه رفلاکس نداره مولتی ویتامین پدیا بست بده

ویواکیدز خیلی خوبه

AND
ویواکیدز

من ویوا کیدس میخرم

آد نمیخاد بدی مولتی ویتامین پدیا بست بده عالیه حرف نداره

خارجیه خیلی خوبه

تصویر

من هرچی دادم استفراغ کرد الان داخل شیرش میریزم با صلوات میدم بخوره نفهمه که بالا نیاره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی