۵ پاسخ

ویواکیدز خیلی خوبه

همون آدسول بهداشت خوبه

من قبلا میدادم دختر خر خر می‌کرد گلوش.
دو ماهه دارم قطره ای ک بهداشت داده رو میدم بهش

کامویت میدم بدون طعم و اسانسه

منم اونو میدم اماغلیظه ته گلوش و میگیره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی