۳ پاسخ

اشکال نداره منم سر زایمان اولم دکتر خودم نبود ی دکتر دیگه اومد حتی بهتر ازدکترخودم بود خداییش... طبیعی زایمان کردما البته سزارین نبودم

نگران نباش
منم دکترم نبود.
شاید این جانشین دستش سبکتربلشه😉

چه دکتری😑😑

سوال های مرتبط